18 Mayıs 2012 Cuma

ben sana söz etmiyorum

Yağmuru gözyaşlarınla destekleyip
-bir bulvardan hesap sorduk
sorduğumuz şehrin garlarına trenler küs.
sus pus küllüksüz evlerde
sigaralar söndürüyoruz,çok başka sebeplerden

Müstesna müsfettelerimi muhafaza et diye.
-en yakın sokak lambasının önüne uzanıp
geceyi bekledim,yağmur kurudu
eteğinden Polonya bozkırlarına endişeyle koştum
koştuğum her yere arkamdan geldi yazları soğuk ve yağışlı
kışları ılık ve sıcak güney yarım küre azabı.

Cadde-i Kebir.bir nebze ertelendi.
ben tüm atlasların ağrılarını,ızdıraplarını öptüm attım.
Bu korkuluklar pek naif,serçelerdendir.
herkes küs,kendisine ait neler var ise.

Işık rahatsız ediyor,karanlıktan da ben korkuyorum
bu morfin kokusu ne garip,üç saat geçmeden başka hiçbirşeyin kokusunu alamıyorum.
uyumak ise tüm anneannelerin defin hüznüne gebe.
ben böyle düşündükçe seni,hiç uyuyamıyorum.
Gene parkelerimden hayaletlerin fırlıyor bu gece.
onların sessizliğinden senin yokluğuna gürültü uyduramıyorum.


Eksenim,baştan başa ağlayarak kayboluyor
Elif beni ay boğuyor
ben elif'e bağ bozuyorum
çok başka ağustos'larda
çok başka sıcaklar dinerken.


Eksenim bu yüzden davlumbazlarımdan sigara dumanını
ekseriyetle geri iten pervazlarımı
beni yalnız bıraktığın evden,söküp atıyor
Elif buralar çok karanlık oluyor
adına kıraathaneler inşaa edince.
kahvemin köpüğünü hep baş harfine göre karıştırıyorum.
gözlüklerim gözlerinin miyobuna ayarlı
göremediğin uzaklara bakmıyorum bile
sonra,yastığım duasız gecelerine rüyalı
kabuslarını,avuçlarıma topluyorum bazı geceler
öyle geceler var ki elif,
çok gece olunca bildiğin herşeyin hafifliğine
-sert bir çehreyle baba bağırışları canlandırıyorum.
ellerimi öpüyor tüm ruhani depresifliği boş odaların.
senin kokun sinseydi,aşkımın sefaletini garantilerdi
pis ve öğrenci sakallarımın.

Ben sana ayak uyduramıyorum
ben sana uyak uyduramıyorum
ben sana tuzak kuramıyorum
ben sana dudak bükemiyorum
ben sana kulak kabartamıyorum
ben sana uzak lardan söz etmiyorum
ben sana ırak ta ki bombalardan..
ben sana kurak bitki örtülerinden
ben sana..söz etmiyorum

Reyler ok ok sana tesir edince
 uykularımı uykularına kattım

-Karabasanlarını bile sahiplendim.
hiçbir ah'ım la uykundan uyanma diye.

Bunun dışında,Dört yıl oldu kendimi kaybedeli.

İnşallah,sana dairler,daha iyilerdir.
Ve umuyorum
iyi geceler diyemediğim geceler dediğim gecelerden iyi gecelerdir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder