4 Mayıs 2012 Cuma

x=y


I.
Eşgalimin söküğünü aynada dikemediğimden beri
ben paydos emrini periyodik aralıklarla cereyana veriyorum
.Üşüyüşüm bundan.
Ben bu yüzden aralıksız nezle ve ara ara iyiyim.


II.
Garbla bir tuttuğum yaslarım var,en alengirli zamanda
en protestovari dönemlerde kutladığım,günlüklerini
dün eskiciyle sayfalarından tutup çöpe attık.
ara ara iyiyim.


III.
Yanyana yürüyebilelim diye,en dar kaldırımlarda bile temsili adımlar yerleştiriyorum yanına.

IV.
Bu gece farkettim,rumeli'den bir ağıtım var.

V.
Annem ile aramda 478,7 km mesafe var,bu yüzden saçlarımı isli duvarlara sürüyorum.
Kendime üzüldüğümde ayna parlıyor,-böyle acınası olduğum zamanlar,dönem dönem oluyor.
Ve ben aysonlarını bu döneme düşürüyorum.O vakit daha az kira ödüyoruz.

Annem o ağıta güvenme diyor.

VI.
Bir film izledim,kadın adamı  terk etmiyor.Bu hiç Komik değil.

VII.
-Benim ağıtımı kim aldı.En son buraya koymuştum.

VIII.

Şimdi daha iyiyim,kendimle konuştum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder