27 Mayıs 2012 Pazar

Adımdan Çok Pis Devrimciler Yetişecek

İnsanların yüzlerine bakmayı çok seviyorum.
İnsanlar yüzüme bakmıyor bile
ben bir deniz kenarıyım bu gece
üç kez çekildim,çok gece olduğunda
Tabutta rövaşata için
habibimden asist bekliyorum.
tahtalar ıslak ıslak kıyılarımı kaydırıyor
kıyılarımdaki o adam,sarhoş
tahtalar,kaydırdıkça o adam
üç kez sekiyor içimde
Bu biçimle çıkma insan içine diyor
Elif.
Elif
Elif
Eli
fii tarihinde
başka birini yaşattı
sittin sene.
Siktin değil.
küfür etmiyorum
yeterince günahım var.
Küresel şerefsizliğe gönül verdim ben.
ölüm sebebim bundan.
Çok ayet hüznü içeriyor
esasen bu duvar.
Elif
Elifin elleri
bu duvar
okşuyor saçlarımı
elif harbiden yok diye değil.
ben annemi tek başımayken özlemediğimi
elif olmadığında anladım.
ben annemi özlediğimi
elife söylemeyi özledim.


Daha çok gece
Ben hala deniz kenarıyım
adımdan
çok pis devrimciler yetişti.
Pis derken
iyi anlamda.
haydi eyvallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder