3 Haziran 2012 Pazar

Serkan Karaçay'ı Kim Neden Öldürsün?

Serkan Karaçay;
-Siteryoşat tekniğine güvenerek,
beni gördüğünü iddaa ediyor.
eski mevki,yeşil
üst kademeleri tirbülansa epey çabuk girmiş.
güzergahımı yanlış tayin edecek bir
-yolcu otobüsünde.
Ben bunu dedikten
kaç gün sonra
ölüm haberini alıyorum.
Serkan karaçay'ın ölüsünde ev bulunuyor.
bunları o kendi
tramvayda iç geçirirken söylemişti bana.
Romantizm,Crambo,kültür,roman tercüme ederken.
beklediği tramvayın,gelmeyişini,onun tatlılığına
bağlayıp öldü.
ağır basan,ahşap bakışlı monoton japon diasporası
bir kadına tütün bırakmaktı.
Bırakamadım ve yüzyıl geçti o anda
 ben hep  ahmaktım diyor
bana çok zaman.

Serkan Karaçay'ı
kim neden öldürsün.
Bulgaristan'dan öğrenci arkadaşı
kaçırmış,bir tütün ısmarladı
ve o tütünü kadına bıraktı.
gözlerinde karateciliğin verdiği
insanlığın aldığı o son tatbikat hevesi.



Kamikazeme yığınla afyon harcadım,-şimdi bu uçak beni düşürecek
''Sıkma portakal olmadan yüce konuşmalar yapamıyorum ama
bu uçak düşünce Serkan Karaçay ölecek''...yabancıma hey...yabancıma...


Yabancıdan kastı Japonya'ydı.

-Uçağının camlarını üflemiş,buharına annesini ayıltacaklar için iki öneri yazmış.

1-Sağ elini bırakmayın.
2-Kolonya Kullanın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder