20 Nisan 2012 Cuma

yersen?

Kleptoman,mavi yüz hatlarımın esnasında zarıfoğlu'ndan zarifliğini,sadece zevk için çalmak isteği.
-dirseği yedi kez nihavent,elleri buruşmuş ve büzülmüş sağ dirseği.
koyup dirseğini düşünmekten ne olmuş?-dersen
-Hiç bulamadığı için seni - hep olmayacak şeyler oldu.

Ben sen gittikten sonra,çok güzel günler geçirdim...-Yersen?
-yemezsen söyleyim.İlk bir kaç adımda gözlerim doldu
sonra anneme sarıldım,annem çay yaptı,alkol aldım sonra,pek günah deme,gitmek/te günahtı.
Sonra sen benden dolaylı olarak aylarımı çaldın.Mavi gözlerinin ensarından.O vakitte birşey diyememiştim
Şuan ekliyorum.

Ben sen gittikten sonra,hep çok mutluydum...-Yersen?
-yemezsen söyleyim.Senden sonra,tekelci muhittin öldü
Başıbüyükteki mezarlığa defnettik,ayrıca dokuz duble ben,yedi duble şemso..
rakı içtik diyorum ya..
Sonra işte okulu bıraktım ben.
Fotoğraflarına iliklerimi ilikledim.

bazen olur,bazen olmaz ya..

''benim hep işte;hep gülümsedim''

yersen?..

Hiç/bir/şeyim olmadı benim,dedim
-sonra şiir bitti işte..

ben yine senden bahsettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder