12 Nisan 2012 Perşembe

Hiç olamamanın Ağrısı.

Tevekkülün kırılacak
gül goncanın en çağresiz anını kolluyor ise.
-ziyadesine bakmak,idareten iç geçirmek gibi güle.
''Bu yüzden yüzler güle oynaya gidiyor ölüme''.
Dile ayna ve pelesenk geçirip,kemiklerini kırardık.(dilin)
Bahşedersek,muhattap almış sayılacaktık
Pek tabi ki irfan ve ilim sahibinin
-çoğalttığı tanrı parçacıklarını biz hiç görmeyecek.
ve çok sessiz bir operanın en barok anını
hiç dinlemeyecek
bizim çocuklar dilenmeyecek diyemem.
binbirtürlü çeşidi var.
eğer bir dilen bulursam ise ben.
''bırakırım herşeyi,işe falan gitmem''.
BERABER BEŞ ÖMÜR BEŞ VAKTİ,HEBA EDECEKSEK 
-VARIM.
VE KORKUYORUM Kİ SEN DE VARSIN.
Hastodiablo bütün küfürler.


Bu gece odamdaki duvarsın.
hiç konuşmadan geçireceğimiz yedi saatimiz olacak,uyuduğum vakit.
-terhisi gözkapaklarımın,kepenkleri sen aralarsın diye,tersini işaret ediyor.


''Sen pusulamı elleyince,bütün yönleri şaşırıyor adımlarım''.


Bugün annem,bir martının sesi olacak.
-belki çay içtikten sonra,dönerken eve.
''Nur cemiyetinde pişer ve ona simit atarız''.


Hendek'te develer uyur,belki de hep biz öyle umarız.


Tüm metafizik rahat olsun ki andım var sanmıştım.


Bir bir tükendim,ayaklarıma otoyollar çektiler.


''ve O istemeseydi,biz hiç olmayacaktık''.
ne acı
İstediği halde,biz hiç olamadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder