19 Nisan 2012 Perşembe

Gel piyano içip,şarap çalalım bu gece.

Kaza eseri bir dolabın içinde,hayır,yanlışlıkla oraya konmamış,orada eskisin diye gülmüşüz biz o fotoğrafta.
İkimizin fotoğrafına rastladım kısaca.
Sen periyot periyot mutlu olmuşsun,sanırım daha bir sinsi ağlıyorsun o periyotta.
ben;o esnada sanırım kendimi bozcaadada düşündüğüm için,akşam ki maçı nerede seyredebileceğime dair
taktikler arıyordum.
Ellerini tutmuştum.

''Fenerbahçe'nin canı cehenneme,gel piyano içip,şarap çalalım bu gece''.

beni çok sevmiştin o esnada.
harbi harbi güldüğün bir periyottu o an.

Seni;bütün periyotlarda,ayrı ayrı sevdim,biliyormusun?-tahmin et diyeydi şiirlerim.
tahsilimi bu yüzden fevkalade çabuk ve bir okadar kusursuz tamamlayamadım.

Herşey için affet,çok ecnebi dillerden öğrenmiştim ben aşkı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder