16 Nisan 2012 Pazartesi

Esselamı Aleykum Rahmetu...

Uçtuğumu söylemedim
şayet,şair oluşum hiç.
Rabb'im Sala'mı tütsüleyecek elleri
temiz kılsın yeter.
Rabb'im velakini var.
Müezzinin sesi,bir ırmak kadar berrak.
Rabbim şiiri yarıda bırakıyorum.
ve bu fevkelade düşündürüyor.
Kın;-ataerkil düşünceleriyle.
Rabb'im düşüm duruyor.
Onu öylece umutsuz kılma.
ve aldığım nefesin,en sonuncusunu
haykırmak yerine,susarak ..
Rabbim,cümleler yarıda kalıyor,şiir bitmiyor.
belki ben öldükten saniyeler sonra doğacak
güneş,
Sonra babam ek iş olarak,emekliliğin yanında.
yerebatan sarnıcında sarnıç satacak.
Yani dediği gibi harbiden sarnıç diye birşey varsa.

-Velhasıl uçtuğumu söylemedim demiştim ya.
Uçmuyorum demek değil bu.

Rabb'im,Selam'ın Aleykum
ve Esselamun Aleykum Rahmetu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder